Galleri Lokomotiv-Pop-up: ”Utan vatten – ingenting” – Christina Josefsson

En reflektion över vatten och av det som i nutid är en självklarhet för oss i norr men en stor utmaning i vardagen för andra och kanske i framtiden en utopi för oss alla.
Fredag 29 maj, kl. 14:00
-19:00
Lördag 30 maj, kl. 10:00
-16:00
När: Söndag 25 maj, kl. 12:00
-15:00
Arrangör: Christina Josefsson
Plats: Galleri Lokomotiv, Järnvägsgatan 13
Hitta oss även på

Du kanske också är intresserad av:

Invigning och Vernissage av Camilla Thelins STUDIO

CDESIGN STUDIO öppnar sina dörrar. Följ med in i Camilla Thelins kreativa värld – där färg, form och fantasi får leka fritt. Invigning och vernissage under Maker Town.
Fredag 29 maj, kl. 12:00
-17:00
Lördag 30 maj, kl. 12:00
-16:00